مسئول كانون بسيج هنرمندان مهريزدر گفتگو با یزدفردا:

هنرمندان بسيجي مهريز از پاك‌ترين و متعهدترين هنرمندان كشور هستند

يزدفردا: مسئول كانون بسيج هنرمندان مهريز انجام امور فرهنگي هنري براي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي را كاري بس مشكل دانست.
مسلم زارع بيدكي امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز اظهار داشت: هنرمندان بسيجي مهريز از پاك‌ترين و متعهدترين هنرمندان كشور هستند از اين‌رو بايد فضاي لازم براي فعاليت اين قشر در زمينه دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي فراهم شود.
وي با اشاره به وجود هنرمندان بسيار متعهد و ظرفيت‌هاي بالاي هنري در مهريز افزود: از حدود 10 سال گذشته، مقام معظم رهبري همواره در بيانات خود به مسئله تهاجم فرهنگي و جنگ نرم اشاره مي‌كردند و امروز نيز شرايط ويژه‌اي بر دنيا حاكم شده كه استكبار جهاني عليه اسلام متحد شده و در اين راه از روش‌هاي مختلفي استفاده مي‌كند.
مسئول كانون بسيج هنرمندان مهريز خاطرنشان كرد: لازمه اتحاد و انسجام هر قشري تشكيل كانون‌هايي است تا در چنين محفلي در كنار هم گرد آمده و مشكلات و نواقص خود را مطرح كنند و با كمك يكديگر بتوانند راه مناسبي براي مبارزه با آن پيدا كنند.
زارع بيدكي بيان كرد: در بين كانون مشخصي مانند هنرمندان، تاثير بسيار زيادي در افكار عمومي مردم دارد و يكي از مسئوليت‌هاي سنگين در فرهنگ‌سازي جامعه در دست هنرمندان بسيجي جامعه است.
وي انجام امور فرهنگي هنري براي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي را كاري بس مشكل دانست و گفت: براي تقويت اين جبهه در مهريز كانون بسيج هنرمندان مهريز وارد صحنه شده كه اميد است اين كانون در راستاي رفع تهاجم فرهنگي دشمن و دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و ديني گام موثر بردارد.
مسئول كانون بسيج هنرمندان مهريز هدف عمده از تشكيل اين كانون را جذب، آموزش و سازماندهي هنرمندان در رشته‌هاي مختلف هنري براي مقابله با جنگ نرم و تهديدات دشمنان در حوزه هنر عنوان كرد و يادآور شد: اين كانون با به‌كارگيري هنرمندان و راه‌اندازي امور هنري فضاي مناسبي در راستاي مبارزه با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمن در حوزه هنر ايجاد مي‌كند.
مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا